A Polgármesteri Hivatal Tunyogmatolcs Község Önkormányzati Hivatalában az önkormányzati tevékenység igazgatása folyik. Négy (4) fő ügykör van: - szociális és gyámügy - adóigazgatási és végrehajtási - pénzügyi és gazdálkodási - államigazgatási és hatósági ügyek. Jelenleg 10 fős aktív létszámmal dolgozik az Önkormányzat. A kor követelményeihez igazodva, folyamatosan modernizálja az intézményi struktúrát, megpróbál megfelelni a társadalom elengedhetetlen elvárásainak. A földszinten megtalálható a pénzügy és gazdálkodási iroda, a szociális és gyámügyintézők irodái, valamint az adóügy ügyintézőké. Az emeleten a jegyző, a polgármester, az ügykezelő, az anyakönyvvezető kereshető fel. Emellett itt találjuk a tanácstermet, és a házasságkötő termet is. Tisztviselőink minden hétköznap jelen vannak községünk életében. A jövőben is forduljanak hozzájuk bizalommal, hogy segítségükre lehessenek problémáik megoldásában! A Polgármesteri Hivatal elérhetőségi: Tel: 0644-519-039        0644-359-030 Email cím: phtunyogmatolcs@freemail.hu
Nyitóoldal Településünk Egyházközségeink Önkormányzat Turizmus Archivum Képgaléria Ügyintézés © Created by Noobi Történelem Civil szervezeteink Műemlékeink Intézményeink Címer Mesterembereink Sport